2 Şubat 2015 Pazartesi

FLORMAR TWİST UP LİPSTİCK REVİEW


Herkese Merhaba!
Bugün sizlere son zamanlar de elimden bırakamadığım ve gerçekten bayılarak kullandığım bir ürünü biraz geçte olsa tanıtmak istedim.Flormar 2014 İlkbahar – Yaz aylarında Colour Madness serisiyle karşımıza çıkmıştı. Bu seride de Flormar yenilikçi tavrıyla bizleri kendisine hayran bırakmıştı.Bugün de beni kendisine hayran bırakan Twist Up kalem rujlarını inceleyeceğiz.Flormar’ın bu ürünleri de diğer kalem rujlar gibi kolay uygulama imkanı sağlıyor. 6’sı parlak 6’sı mat olmak üzere toplam 12 rengi mevcut. Bendeki rengi Caramel ve matt yapıda.
Ama asıl sevme nedenim dudaklarda  kuruluğa sebep olmamaları. Ekstra nem verme gibi özelliği yok ama kuruluk da yapmıyor. Genel de ben daha çok doğal renklere gitsem de ilk defa bir koyu ton benim bu kadar hoşuma gitti.Açıkçası benim dudaklarım çok pigmentli olmadığından bende kahve tonundan çok bordomsu bir renk alıyor.Twist up kalem rujların satış fiyatı 17 liraydı sanırsam.Eğer sizde kalem ruj arayışındaysanız bu seriye mutlaka göz atmanızı öneririm.



Sevgiler

 ♥Naz

8 yorum: