14 Şubat 2015 Cumartesi

FRONT COVER - WHERE MAKE UP MEETS FASHION KIT


Herkese Merhaba!
Bugün size yanlış hatırlamıyorsam bir ay önce Sephora da indirimden aldığım bir göz makyajı takımını tanıtmak istedim.Adından da anlayacağınız gibi Londra Moda Haftasında kullanılan renklerden esinlenerek yapılan bir kutu.
Kutunun içinde dört tane göz kalemi , bir tane göz pigmenti ve çift taraflı bir fırça bulunmakta.
İçindekilerin kalitesine gelirsek ben en çok aralarında göz pigmentini ve cosmic copper adlı göz kalemini beğendim.Göz pigmenti gerçekten de çok güzel hem rengi hemde kalıcılığı rengi bütün gün kullandım ve hiçbir şekilde gözüm de kötü bir duruş sergilemedi.Göz kalemlerine gelince renkleri hepsinin gerçekten çok güzel ama şekilleri beni gerçekten rahatsız etti çünkü kalemlerin uçları çok sivri ve yanlışlıkla gözüme gelmesinden gerçekten çok korktum.Kalıcılıkları da güzel tabi bu göz kalemleri kesinlikle göz içinde kullanılmaya yönelik olmadığını da belirtmek isterim.Fırçasına gelince ben gerçekten çok hoşlandım pigmentle çalışmayı kolaylaştırıyor tek kötü yanı çift taraflı olması çift taraflı fırçaları muhafaza etmek bence çok zor.Ama genel olarak başarılı bir kutu.

   ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hi Everyone!Today I'm gonna talk about a make up kit that i pick it up recently.It calls "where make-uo meets fashion kit".This kit offers the hottest eye looks of the season especially when eyeliner colours are combined.For real drama use one shade on the upper and a second on the lower lid or simply use eye pigment "desert dust" to rocked the runways.In this kit eyeliners are creamy  enough to work whit and pigment has an good coloration.I really like this kit I hope you guys are like it too.Let me know on comment section.




Kisses              
             Naz           


                                                                                                                                           

2 yorum:

  1. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;)
    Bana da beklerim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sende artık benim takibimdesin :))

      Sil